Into another dimension

Svar på kommentarer till föregående inlägg känns överflödigt. Förutom att jag här och nu paxar fancy coat denna sommar!!

Dagens guidning var tilll min förskräckelse en högstadieklass. en klar icke-favorit. det gick dock riktigt bra. på onsdag har jag en pensionärsgrupp från danderyd. har ju faktisktbott på gränsen till danderyds kommun i ett helt halvår. känner att vi nog kan connecta lite. kan ju alltid smöra på lite om deras fina (läs skitfula) tunnelbanestation...

veckan som skulle vara alla tiders kanoners med bara två arbetsdagar blev som genom ett trollslag den där arbetsveckan med bara två dagar ledigt ni vet. den där helt vanliga oxveckan. där rök min sommarsemester för i år.

MEN jag kommer dock tjäna lite mer cash och kan tjacka ny säng och tv fortare än kvickt.


nu ska jag skriva en milslång shoopinglista inför morgondagen.


adjöö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0