mellan sanning och lögn.

schalgerfjollan kom tydligen trea. millis sa det imorse när jag nyss kommit ur sängen. careface just då, men lite kul när jag tänker på det nu. kul förn'!

jag är så sjukt nöjd att jag är klar med min arbetsdag. kom hem precis nyss efter tre turer upp o ner ur underjorden. Minéa, listen to this: 155 1 - 4 gäster; 60 - 12 gäster; 155 2: 14 gäster, varav en som ville ha på engelska. GANSKA schysst dag! hehee.

sneglar på molnen och ber en bön att det inte ska komma åska ur dem. om tjugo min är det nämligen GG! Axel är här och kommer säkert sabba hela programmet (gossip girl ska tittas på under andakt!). nyss hade vi en hård kamp om frysen då han tänkte sno ur min BJ's. dock visade det sig sen när erika kom och skulle sära på oss att han ju faktiskt hade en egen burk och att det var den han ville åt. heh, my bad lite där känner jag...

när man har helg mån-tis känns den mycket längre än när man har det lör-sön. skönt som fan!



adjÖ

Kommentarer
Postat av: Minea

Näääääeee!! Fyyyy va fusk! Blä.

2011-05-15 @ 19:54:56
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0