one night of magic rush

karin påminde mig just om ett av mitt livs tillfälliga ångestmoment. studentpresent till erika!!! oo jesus. jag toppar alla listor över bra presentköpare.. om man vänder på listan. med andra ord är jag sämst. så sämst att jag inte ens kunnat köpa en till min 15åriga lillasyster. hon fyllde den 6e april.

amalia hörde av sig idag med spännande fakta. eller fakta.. iakttagelser snarare. vore kul med en klassfest i sommar för gamla 9B från västerfärnebo skola 2006!



jag är musikaliskt förtappad just nu. är inne i en kulturell svacka. för mig existerar bara jobb och oro över min vänstra hand som inte vill samarbeta. är livrädd för ms eller att jag fått en hjärnblödning! as usual har jag inte vågat ringa en läkare. vet inte hur mkt som är fel i min maskin just nu men som jag inte ringt och kollat upp. jag hatar telefoner.

imorgon är jag ledig. sitter fint det efter en dags slit på värdshuset. ryggen och fötterna värker fan! int elika mycket som annelies halvt avskurna fingertopp kan jag tänka mig men väl som minéas fötter efter en dag i repan. hehe.

nu väntar varmdusch och fotfilning!


adjöss

Kommentarer
Postat av: den farliga

Ja! Jag träffade Emil, Carro och Anders B också och alla konstaterade att det borde bli av! Men både a och b tycker vi!

2011-05-26 @ 21:18:00
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/
Postat av: josse

Läkare är ju lite speciella. Jag ringde dit för att se om jag skulle få någon medicin eller inte för mina allergier men då hade jag tydligen aldrig sagt att jag får problem med andningsvägare, bara att halsen svullnar. Är inte det samma sak eller är det jag som är otydlig? jag blir så trött..

2011-05-26 @ 22:04:34
Postat av: Minea

Fiii faan va ont det kan göra i fötterna efter en dag med oergonomiska skor.. Uugh.

2011-05-26 @ 22:23:31
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0