you say goodbye in the pouring rain

jag har nu tagit priset i världens sämsta syster-tävlingen. jag hann inte köpa peace&love-biljett till syster min innan de tog slut. lördagspassen är helt slut och jag har sån ångest att jag undrar var som går fortast, lösa upp en tablett maskindiskmedel i ett glas vatten och dricka det, eller att rigga upp bilen med en sten på gasen och lägga mig framför den...

jag ska försöka göra min relation till erika något bättre genom att hämta henne vid stationen 01.30 inatt. det kommer behövas både en och tre koppar kaffe för att hålla mig vaken tills dess, det ska gudarna veta!


hanna och millis sitter framför ännu ett program innehållande plastikoperationsreportage. ibland undrar jag hur sunt det är att femtonåringar som redan är missnöjda med sina kroppar tittar på det överhuvudtaget. snart ska rattarna bli större, nästan mindre, magen fettsugas. äckligt.

och nej, I don't practice what I preach. jag vill ändra både det ena och det andra på mig själv. men det handlar nog inte alltid om att lägga sig under kniven.


nu har jag ledigt i dagarna tre. imorgon hämtar jag ut nycklarna till nya lägenheten. jag vill inte flytta till det fulstället, men jag antar att jag måste. har som mål att vara därifrån inom ett år. allra helst inom ett halvt.


adjöö

Kommentarer
Postat av: josse

tjata på alex att han tar över lägenheten efter dig tack!

2011-06-01 @ 17:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0