Bedårande barn av sin tid

gårkvällen blev en spontanvisit hos anna och robin i deras nya lägenhet. den var fresh och jag blev väldigt avis på fondväggen i köket. stina var också där och det bjöds på tårta och cola. sjukt bra eftersom jag varit migränig och mått illa och inte kunnat äta nån middag!

igår efter jobbet sov jag alla timmar utom typ fyra tills det var dags att gå dit igen. trött var jag och är fortfarande och törstig som fan har jag varit i flera dagar nu. the sponge.


mitt huvud är mos och jag tror att det kan vara kaffebrist.


jag känner ett behov. känns sjukt konstigt att säga detta, men jag tror att jag behöver skaffa twitter. inte för att synas och allt det där tjafset, det känns ganska oväsentligt. mer för att jag får små funderingar ibland och ni vet, korta små meningar som dyker upp i huvet när man är med om saker under dagen. jag har märkt att jag tänker som gjort för twitter. kort, välformulerat (nåja, men man får väl tänka på det en stund så faller orden på plats) och liksom bara.. ja. alltså tror jag att en twitter skulle ge mer för er stackars läsare än att jag som nu ska sitta på kvällarna och försöka minnas allt småkul jag sett. som tex idag när jag bevittnade vad som måste vara spår efter åkraslakten -11. jättemkt blod utanför ett hus på åkra. en bild på det och sen en kewl bildtext. och en tag ofc. bam! en killer-tweet!


dessvärre är det typ inte en skalle jag känner som twittrar.. än. pleez do it with me så vi kan vara varandras "followers" så att inte jag blir mobbad? (hade detta varit en tweet hade den fått hashtagen #osjälvständig)

hehe

think about it!




adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0