forgive but not forget

är så sugen på allt som är sött att jag tror jag går sönder.

har dessutom fått veta att det blir 5 dagars kneg denna vecka. rätt grymt moneywise, men jag är trött i kroppen och inte on the top of my game. fredag blir dessutom stentung, då det ska regna och tiden med telefonkataloger börjar. damn those catalogs!


ska ligga och chilla resten av dagen. borde handla lite kök, men tror att jag överlever tills imorgon, då jag ska ösa på lite så jag kan sluta nån minut tidigare och hinna handla innan det blir kolmörkt ute. har inga cykellysen och gillar inte att vara ute ensam i mörker.



hoppas att lördagen blir som planerad. behöver få in mitt huvud på rätt spår igen. tankarna är ute på ävertyr, igen.


har sjukt ont i vaderna och det är bara tisdag.


livet är hårdare än sten ibland.


adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0