gonna buy a gun and start a war

millis är här. hon lagade asgod middag åt oss. så god att det blev alldeles för lite kvar till min lunch imorgon. uh.


okej, jag har köpt skor. på internet. får lite creeps av att handla online. känns lite B, men vad gör man när man jobbar all the time. jag gick emot alla i min famlj och köpte svarta. de tyckte röda. jag är obstinat.


hon gjorde citrussallad nyss. apelsin och blodgrape i små bitar med flytande honung över. skulle kunna äta ihjäl mig.

snart börjar dokumentären min perestrojka. gillar svt dox. imorgon börjar jag dessutom sent, så då kan man lyxa till det lit emed att vara uppe till strax före midnatt.


dubbelnegation i engelska. visst finns det? eller är jag knäpp? typ: I don't wanna play no games. funkar va?

okej, jag behöver verkligen intellektuell stimulans. man får inte det av jobbet och det kommer sig inte naturligt när man kommer ham, trött som ett as, att läsa de lite tyngre artiklarna i tidningarna. högen av cosmopolitan, elle och häntextra växer oroväckande snabbt.

måste back to school. känner inte för det, men jag är livrädd att bli osmart. icke-brainy, ouppdaterad, ointressant, socialt inkompentent.

ångest.


jag kommer vara hungrig imorgon. ser inte fram emot det.

klockan är rysk dokumentär-dags!

godnatt.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Dubbelnegationen finns i alla fall i talspråk, och därmed även ofta i låttexter, men skriver man det i en skoluppsats eller liknande får man lite skäll...

2011-11-30 @ 08:41:13
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0