happy holiday

okej. frysen är fortfarande trasig. imorse försov jag mig OCH upptäckte att jag åkt från mamma o pappa utan jobbjackan. fest! en kvart försenad och utan jacka sprang jag alltså till jobbet imorse.

efter en inte särskilt betungande arbetsdag (sitta och åka bil i femton mil) gick jag ner på stan och parkerade på johanssons med oda. efter en timme stängde stan så vi flyttade oss hem till henne och soffan. kom därifrån ganska nyss. katten hårade ner mig, vilket jag inte såg förrän jag kom hem och tände lampan. jag se rut som ett lejon.. typ. men han är go, den katten, så det var totally worth it.


okej, jag blir typ arg när jag ser trailern för det där julprogrammet från liseberg med lotta engberg. har svårt för henne i övrigt, men när hon ska stå där och fulsjunga på vinterhalvåret också? nejdu. och att de dessutom, som pricken över i, döper programmet till "jullotta på liseberg"... ÅHGH


min matlåda tills imorgon blev liten. oroväckande liten. fan. oda tvångsmatade mig med macka och te och snart tänkte jag fika igen. kaffe och en typ punchrulle fast med pepparkaksgrejs.. mamma gav mig den. i jackfickan som hon lagt i brevlådan när vi kom med postbilen. NAJS!

"jag har hört att ni är en familj som typ fikar mycket" sa oda idag. haha! true that my friend!


adjÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0