here's my fist, where's the fight?

en gammal ovän har kommit tillbaka. min migrän. i sex är har den legat gömd i mitt huvud, men idag kom den tillbaka.

ångest!! ska jag ha det här resten va mitt liv nu?


i didn't need this.



nu mår jag bättre. ett tag idag såg jag inte vad det stog på posten för jag hade såna synbortfall. piller och soffan med neddragna persienner gjorde susen och nu har jag till o med orkat ner till ica för att fylla på i kylskåpet. fab.

ska laga lunch tills imorgon. tråkigt. väntar på potatis atm. måste vara världens minst snabbkokade. förutom typ.. fårhuvud.. eller nåt. var det största och hårdaste jag kunde komma på..

med en stor skopa tur har jag fredag imorgon. har inget jobb planerat varken onsdag eller torsdag. pleez let it stay that way! känner jag min gamla ovän rätt så kommer jag ha ont i huvet imorgon också, så i'm gonna need it.



motorcross är bra för naturen?

ah vi säger väl det.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0