i think you're pretty, I think you know that

livet suger en dag som denna. mörkt ute. dagen då det aldrig blev ljust.

nu kommer dock erika. bra.


leker med millis gitarr. den är roligare än den jag har hemma hos mig. stålsträngat är finare. och roligare. roligt även fast man är kass och bara kan spela ackord.

tack för mattipset karin. lite enformigt dock.. kanske..

längtar till nästa helg. den behöver bli fet. det blir den nog också. om det vill sig väl.


har snart betämt alla julklappar. känns nice. ikväll tror jag dessutom att jag postar ett inlägg med skorna jag ska köpa, så får man helt enkelt bestämma åt mig, röda eller svarta, för jag kan bara inte. åh.

vill köpa nya kläder. snygga secondhandtröjor och sköna tights. stora fluffiga luvsjalar och svarta klänningar. vill klippa och färga håret, ha nya bh:ar, fräscha naglar och pigga ögon (verkar ha kroniskt dassiga ögon på hösten/vintern).

det är mycket man vill.

och än mer man inte vill.


jag vill tex inte att det ska ösregna nästa vecka.

ÅÅÅ



hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0