if you fall hard, i fall harder

imorgon ska jag jobba. ingen brevbäring, bara lite och i bil. amazing!

--

jag lovade min fina vän att inte tänka, vända och vrida på det. jag lyckas bättre än jag vågat förvänta mig. kanske för att ångesten som brukar finnas runtomkring det, inte är där. känns tryggt och bra, men to be honest lite ovant. ovant är nog bra. åtminstone nu.

--

min nacke har råkat ut för nån typ av trauma. vad vet jag inte, men den går inte att vrida som den brukar. känner mig en aning som becks granne. som om jag hade stödkrage. tror jag ska jobba i stödkrage imorgon. bara för att. osäker på vart den ligger bara. får leta lite.

snart kommer erika hem. it's nice.


adjö

Kommentarer
Postat av: Karin

Yey! Äntligen sällskap i Becks-granne-klubben ;)

2011-11-14 @ 17:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0