tror du vi kan ropa efter nån med förstånd

åh.

skinnet är för litet för kroppen, ni vet, den där krypande, töjande känslan inuti. inte dålig, men irriterande.


jag vill ha ett par skor. de kostar 800 spänn plus frakt, så.. 850 typ då. kan inte bestämma mig om jag ska ha svarta, röda eller bruna. har heller inte bestämt mig för om jag tycker mig ha råd eller inte.. hjälp!


imorgon är det fredag (tror att jag skriver det varje torsdag faktiskt) och helgen som kommer ska bli vit. då syftar jag inte på snö, utan på alkohol. det var ett bra tag sen senast. kände förra söndagen att det behövs ett uppehåll. man hämtar sig sämre och sämre för varje gång. minns sämre och sämre för varje gång. det kommer fortfarande upp fragment från förra helgen som jag glömt bort i dimman. sånt ger mig skratt när jag sitter på jobbet om dagarna. det oroar mig också såklart. mitt minne kan vara riktigt, riktigt kasst ibland faktiskt, nykter som full.


var till ica efter jobbet. var hungrig och gick lite på känn, hade ingen lista att gå efter. kom hem med enbart mejerigrejer. youghurt, fil, smör..

kul att jag har fantasi. var dessutom lat och köpte fördigmat till morgondagens lunch. tycker alltid att det är skämmigt att köpa annat än råvaror. som om det gjorde en till en sämre människa. dock råkar jag ju veta att de i kassan inte tänker på vad man köper. det har iaf sara sagt. hoppas att hon inte ljög bara för att lugna mig..


nu blir det serier innan huvet ska få möta kudden.


adjö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0