gimme gimme some lovin'

har ångest.


det är varmt, det är jättevarmt och ja, det är fan sommarvarmt.

ska inte gnälla, men jag blir så äckligt mosig i huvet av det här vädret.


har även ångest över att min helg försvinner och jag bara sitter på soffan. finns ingenting att göra här i stan, jag dör! skulle ha varit hos oda vid två, men det blev uppskjutet till fyra. jag hade kunnat sovit hemma, hunnit träffa erika för första gången den här veckan (kmr inte göra det förrän nästa helg), hunnit kolla ikapp lite greys anatomy.. ja, mkt. det hade kännts mer som helg, och jag behöver den mer än någonsin. bara att tänka på måndag får det att kväljas i mig. ew.

meeen det blir nog bra ändå.

hoppas vi.

jag får göra allt imorgon istället.


damn i hate sundays.

det känns som att det är söndag, måndag och tisdag mkt oftare än det är fredag och lördag. how come?



känner mig dessutom lite lite överkörd. typ som om någon backat över min fot när jag tittat åt ett annat håll.


men nog om det.


hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0