I missed the last bus, I'll take the next train



fnizz


ledig torsdag den här veckan. eller nej, ledig pga att jag måste ta hand om familjens hund och gå upp fyrtio minuter tidigare än när jag ska jobba. fest.


bilbild från lördag. jag har inte förstorat ögonen i ps, även om man kan tro det. tennisbollarna.


var ute och gick efter jobbet till tonerna av tidiga strokes och sounds. musik från millenieskiftet är bra. åtminstone rocken. mkt annat kan man hiva ut genom fönstret. det har man kunnat gjort med mycket musik sen alla värdsliga tider, men ni vet vad jag menar.


borde skirva ett kick ass-cv. det verkar dock vara mission impossible för mig.

sovmorgon imorgon så det kan hända att det blir en rulle innan sängdags.

FAN, kollade kvällens tv-filmer. the notebook. känner mig inte riktigt upplagd för weep night. har inte hämtat mig sen sist jag såg den.


åh


adejö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0