in her heart where the sadness grows

långfika med maja och varm choklad. ganska nice!

imorgon ska jag jobba. det gillar vi! blir kanske inte sådär sjukt megafattigt i december ändå..


okej, HM ska släppa en "the girl with the dragon tattoo"-kollektion... Alla ska med andre ord gå runt och se ut som Lisbeth Salander? vet inte vad jag ska säga. kommentarer överflödiga, typ. av det jag har sett verkar det dock vara några ganska snygga grejer. om man bär de vart och ett för sig vill säga. slitna tishor är nice, skinnjacka är nice, skinnbyxor... mja.

någon i huset bakar. det luktar gott.


maja kommer på lördag. det blir FeTT.


ooh, mamma säger att hon bjussar på lunchlådan imorgon. halleluja!


jag lider. ska välja mellan två par skor. likadana i modellen. båda svarta, men ett par i fejk-läder och ett par i fejk-mocka. och ja, jag håller mig till fejk med min ekonomi. heeeh. hade köpt mockan direkt om det inte var för att klacken inte är i samma som resten av skon. hade tagit de andra direkt om det inte var för att jag är rädd för att de ska se plastiga ut, samt att de i mocka blir mkt svartare.. åh. man ska ju ha ett i-landsproblem också, för att få dagen komplett.



adjö


Kommentarer
Postat av: josse

mocka helt klart! det är sjukt snyggt, har ett par själv heh

2011-10-27 @ 21:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0