leave me alone, I'm in control

fördriver tiden, som om jag inte gjort annat idag. älskar det och hatar det på samma gång.


fundering i kön på pressbyrån häromdagen: de som kränger tuggummi styckevis, ni vet shake, jenka osv, kan ju inte blivit direkt förbannade när det bestämdes över alla våra huvuden att 50öringen skulle tas ur systemet? jag menar det är inte många som helt plötsligt lite oskyldigt blir tvugna att öka produktpriset med 100%...? alla sånadär tuggummin har blivit dubbelt så dyra, utan att något ändrats i innehåll, marknadsföring.. you know the deal. inget har blivit dyrare, förum själva slutprodukten. bara att luta sig tillbaka och casha in. jag ska börja göra tuggummin. skule komma in för sent för att kunna rida på vågen dock. att ha ett enkronastuggummi som helt plötsligt kostar 2 spänn.. då är man ju bara girig.


?



har laddat ner navets senaste remix. den stör min hjärna. tycker mkt bättre om originalet. känn som att jag får lock för öronen en gång i sekunden.

förresten, förstå hur mkt av mitt ständigt on the edge sinande tålamod det tog att ladda ner media till denna stationära tröska till dator (ni vet den gamla godingen med bredbandshastigheten på 0.2Mb/s.) hurts to even type it down. nu är den klar dock. sweetness.


har förutom nattsömnen sovit tre gånger idag. insomnia förväntas inatt. vrider på dygnet som alltid under ledighet. sneaky det där. alltid ska man behöva vara på sin vakt.



snart klyvs min hjärna i två. det kommer inte bli skönt.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0