love tought me to lie

Svar på kommentar josse: svar ja, det gör jag. well, jag gillar henne som fan nu, men förstår vad du menar!


har varit hos mormor och blivit matad. fan att jag inte kan säga ifrån. fan att hon har sån sjuk förmåga att få sin vilja fram. under dagen har jag: ätit frukost och lunch (nio, så det räknas väl som nån sorts mellanmål, man får inte ner mkt mat då inte), två och en halv kondotori-size kanelbulle, köttgryta och potatis och sen så småningom pizza.

känner mig som en elefant.

på tal om elefant så gick kollegan min och kände sig som en flodhäst idag, sa hon. förlåten eftersom hon är gravid. vi passade på att kika på bebiskläder när vi var in och lämnade posten på lindex. jag blir alldeles mjuk i hjärtat av de små plaggen! en vacker dag, säger jag bara!


just nu ser jag fram emot linköpingsresan och jul. samt nästa gång jag och oda ska göra cake pops. ibland känns det lite liksom fattigt att längta. faktiskt. jag är sån dock. måste se fram emot nåt för att funka.

precis just nu ser jag dock mest fram emot fredag kväll. helg baby!


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0