my baby shot me down

sitter och lyssnar på låten bang bang, inte kill bill varianten med nancy sinatra, utan en på italienska av en brud som heter dalida. den var soundtrack till xavier dolan-filmen jag nyss var och såg på bio med erika. har nämnt dolan förut i bloggen. hur snygg jag tkr att han är, men att han är gay. fan. hur som helst. filmen var aasbra och jag och e är nu galet taggade på att shoppa second hand som maniacs. efteråt skulle man betygsätta filmen. alla oldies satte typ en tvåa och sa att de inte fattade filmen. erika och jag satte femma och gick hem med lätta steg.


imorgon är det ännu en älskad fredag!

te nu och sen sängen.


adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0