There's so many ways to act, and there's many shades of black

mästarinnan av bad decisions strikes again.

har myror i huvet och tänkte ta cykeln en sväng för att rensa hjärnan. vore nice att höra en annan röst än min egen demon, men kvinnan jag messat svarar inte. okej, än så länge har hon bara haft drygt fem minuter på sig, så jag ska inte "unfrienda" henne riktigt än..

nu har det gått tio minter. bad


jag hade kunnat gjort den här dagen annorlunda. väldigt annorlunda. ååhhh

nu är jag yr, mår lite illa, känner mig typ stressad.

ååhhh.


är dock lättad över det faktum att jag bara jobbar måndag nästa vecka, så att jag lätt kan slösa bort en annars så precious lördag på att må konstigt, ha myror i huvudet och att fatta dåliga beslut. jag behöver iaf inte ha "omg mina 48 timmars ljuv ledighet goes down the drain"-ångest. alltid något.


funderar på om det inte är dags att äta nåt. men vad? hade inte riktigt räknat med att jag skulle vara i lägenheten denna helg.

gnhghgmhn


hej så länge 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0