What if leaving is a loving thing



jens med sin metrosexuella kycklingsallad



..och julias testosteronstinna pizza.



och världens sötaste bov, som fick tatuering med permanent, vattenfast spritpenna av yours truly. hon tkr att jag borde börja tatuera. donno 'bout that.

saknat henne har jag gjort iaf. bästa julle. nästa helg blir det häng med en annan saknad. åh, det blir bra.


har vinsug efter en inställd vinkväll igår. fan då! det borde vara förbjudet att ställa in såna glädjetillställningar, men somliga kan och somliga gör.

skämt åsido, är fortfarande mätt efter mina pommes och min cola, som intogs runt kl 18. sjukt. har hängt hemma hos charlie med ett gäng glada människor som skulle iväg på maskerad. deras glädje smittade av sig och jag kommer somna i frid.

lät nästan som om jag skulle sluta mina blå förevigt där. casha in mina chips liksom. ta ner skylten. kasta in handduken. mula.

men det ska jag ju inte.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0