if i had his money, i would do things my way

igår lyssnade jag och Odan på jeff buckley. åh i love him. lyssnar i skrivande stund på låten satisfied mind. jag är mätt som fan och det frestar på magen att ha datorn på den I must say. laptop är ett skit egentligen. sjukt oergonomiskt.

gjorde en fail och glömde gympaskorna hemma hos mamma och pappa. kul när man ska springa med post imorgon.


money can't buy back your youth when you're old

ja usch. jag måste ta tag i mig själv.


the wealthiest person is a pauper at times, compared to the man with a satisfied mind.


fan.

ligger egentligen och väntar på att min sambo ska komma hem och dricka te och kolla på tv med mig. hon slutar inte förrän tio dock och jag lär upp lite efter 6 imorgon, men vafan. kan jag gå och lägga mig efter elva när jag ska upp fem så kan jag slagga tolv nu. yeah I can (har man sett smala sussie fattar man. i love pölsa).

det finns typ inget svårare än att skriva cv och jobbansökningar. jag hatar det och då ljuger jag inte. jag hatar det. jag borde göra det nu dock, för jag har bara inte råd att jobba som jag gör nu. varken ekonomiskt eller psykiskt.


nu ska jag nog göra ett nytt album med bilder på facebook. har lite minst sagt smått och gott som borde få komma upp. 


adjöss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0