rock me like a hurricane

är glad. har bestämt mig för att börja ha fredagskänsla även på torsdagar efter jobbet. för let's face it. det är ju typ fredag redan. bara ett arbetspass innan helg.helgen blir dessutom lite längre då. rent psykiskt alltså.

idag var en tung dag. varje reklamhäfte (gruppis kallad av postisar) vägde nästan ett halvkilo styck. att släpa nio sådana upp i över 70 trappuppgångar.. ja. mina ben skakar typ fortfarande.

efterjobbet hann jag med en dusch och typ fyrtio minuters soffhäng innan det var dags att stega ner på stan för fika med oda. cupcake och en halv bulle efter påtryckningar senare sitter jag nu och väntar på att potatisen ska koka klart. till lunchen imorgon alltså. här ska inte ätas mer idag.

mamma kommer om en knapp timme. blir kul. hon vill dricka kaffe och jag offrar mig så gärna.



klädde upp mig lite, lite för fikat. allt för att få känna mig fräsch på utsidan åtminstone. musklerna mina är väl typ innanruttna. åtminstone känns det så nu. kommer inte kunna gå i helgen. jag ser fram emot det. myshelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0