another mindless crime

Livet och världen är en orättvis plats. Jag har inte ord att beskriva hur förbannad jag blir på ödet.

en kollega och vän har fått cancer.

varför?

man ska dö när man är gammal, inte när man är dryga 30.

Nu är det klart att cancer inte behöver betyda döden. Man ska alltid vara positiv, men det känns ändå så sjukt jävla pissigt. Kan inte ens föreställa mig hur det känns att vara nära anhörig just nu.

Den klump som jag lade handen på och kände på på hans bröst var en elak jävla cancerknöl. hade jag vetat det hade jag fan slitit bort den med bara fingrarna. här har vi suttit och skämtat om den, petat på den, peppat och sagt att det är nog bara en typ muskelknut.

känner mig som en idiot som vill be honom om ledigt för en londonresa.

hoppas att filmen jag ska se på bio snart inte är sorglig, för då kommer floden!


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0