det är först när man ger upp som det blir nåt nytt

jag är lite deprimerad atm. deprimerad för att mitt luder till granne absolut måste lyssna på hiphop med megabas kvart i elva en måndag. han gör det ofta. väldigt ofta. ibland till långt in på natten. alltid svinhögt.

ååååååååhhh


har ångest över att jag kände mig kass på jobbet idag. kass och övergiven. fan. återstår att se om det kommer få konsekvenser.

i sure hope not.


idag var en dag som gick i ett. ska lägga mig i sängen och gona med en bok nu. fick i helgen höra att jag är lite som en pensionär. well.. jag är nog det faktiskt. ibland så. snart börjar jag säkert tappa tänder...?


äej fyfan.


jag har hittat en jacka jag vill ha. sjukt gärna vill jag ha den. ska snåla som fan hela månaden och köpa den strax innan lön. 900 spänn ska man väl lyckas få över om man anstränger sig lite?

vilket år som helst ska jag ta mig i kragen och köpa ordentliga högtalare till datorn. all musik blir så mkt tråkigare när ljudet inte har några som helst dimensioner. tacka vet jag ljudet på mammas dator. det är fint det.

"det finns inga genvägar till det perfekta ljudet"

hehe.


godnatt

Kommentarer
Postat av: erika

- det ger en helt annan lyster..



"nEEEEEEEEEEEEj. ljuudbildn'!"

2012-04-03 @ 22:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0