Dreamin 'bout the good old times

imorgon är det fredag! fan så skönt!

fast asså. veckorna springer verkligen förbi. blir lite rädd ibland. snart är vi gamla.

idag tröttnade jag lite på p3, så jag satt och lyssnade på rockklassiker nästan hela turen, dvs nästan 4 timmar. fasen, vad mkt bra gammal rock det finns som man inte tänker på när man prettolyssnar på trendig electromusik (okej, jag prettolyssnar sällan på musik, har alldeles för dåligt tålamod för att "lära mig" lyssna på nåt som inte klickar direkt). det finns mycket kass rock också. ny rock, som försöker vara som den gamla tex. uäck.

är lite (ganska mkt) ledsen över att det förmodligen inte blir något festivalande i år. det har ju varit en del av sommaren länge nu. åh. minns PL 2009. det var nog det fetaste året! camp med sara j, madde, juppe o sanna. steksol, kattis lägenhet med tillgång till DUSCH. mötley crüe, laakso, en magisk håkanspelning.. ja det var härligt. 2010 dock.. med julian casablancas, robyn och kent. eller -11: strokes, håkan igen. neeej fan vad deppigt det känns det här! vill festivaaaaaalaaaaa!


ska sluta vara pubertal i skrift. det är inte okej.


idag är livet sweet.

hoppas att det känns likadant imorgon. hoppas att oda inte har ont i halsen och hostar. hoppas det blir vänner och vin.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0