Dreaming 'bout the goold old times

sista dagen på "påslovet" och jag har rösten tillbaka. eller asså. det vore väl att ta i, men jag kan göra mig förstådd sånär som på hostattacker var och varannan minut.

inatt drömde jag mardrömmar om jobbet. har ångest och vill inte tillbaka imorgon. stressen av att inte ha kontroll och stressen av när okända människor blir förbannade på dig är inge kul alls. vill att de som kan bättre reder ut. håller tummarna.

nej usch.



klockan går för fort. tycker att helgen känts lång, men nu på slutet öser tiden på. fan.

stressen kommer tillbaka.


jag ska smöra in mig hos millis. pappa säger att om millis säger okej, så får jag följa med till london i maj. I'm gonna kiss ass like never before!!


wii


adjö



Kommentarer
Postat av: erika

HALT! stopp! hallå här!.. det betyder ju att erika hellstrand blir ensam kvar med hunden :O

2012-04-09 @ 18:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0