go right ahead

Det är helg. Igen. Fan så bra!


ikväll blir det mys ute på landet. sitter vid seginternet och har precis gjort klart min ansökan till universitetet i höst. nu är det bara att hålla tummarna! (och spara pengar, jeez louise)

Mamma ringde strax före lunch idag att NU är Londonresan bokad och klar. FAB! Jag ska shoppa ihjäl mig och bara chilla järnet de dagarna. sista helgen i maj bär det av och jag längtar redan.


Faktum kvarstår att min röst är uppåt väggarna sämst. Minéa talar så snällt om för mig att det är konsert i gruvan på söndag och jag ska medverka. Just great. Hade tänkt att jag kunde vara med och slasksjunga lite bara med min skrapiga hals, meneee. dags att inleda tediet. älskar att juppe kommer. Det kommer bli en bedårande dag.


mina händer svider och brinner. ska mosa på sjuka mängder handkräm snart. ska bara ta ur linserna först, annars känner jag en som kommer ångra sig..


adjö

Kommentarer
Postat av: Minea

Ojdå.. konsert var väl att ta i, snarare Lead By Example skulle jag tro :P Hihihi!

2012-04-14 @ 08:33:49
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0