plåtarna till himlen var slut när vi kom dit

lillasyster millis fyller år. 16 långa år sedan vi på påskafton fick en syster, erika och jag. ska inte skriva att det har gått fort, för det tycker jag inte. normalsnabbt har tiden runnit iväg.

här ute på landet lever vi just nu på varandra. sju pers samsas om en hörnsoffa, ett köksbord, EN DATOR. men det är mysigt!

ikväll kommer en massa människor och ska fira. tror att vi blir 15 pers typ. that's a lot! måste slita mig tidigare även denna helg. hatar när jag vill vara på två ställen samtidigt, men det får lov att gå helt enkelt.


snön kom och smälte bort. skönt fan. ska tydligen blir riktigt kallt ikväll. that sucks man. det blir vinterjacka ovanpå le partyclothes.


erika har köpt fetaste kent-boxen. snygg som fan är den, och bra såklart. ska köpa en likadan tror jag. känns onödigt på ett sätt, men jag finner värde i ägande. jag vill ha, kunna se och ta på en layout, en produkt, ett etui. ni fattar.

ska nu cruisa runt i cyperspace efter klädinspiration.


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0