Så många gånger

ah well.

har svårt att distrahera min trötta, trötta hjärna. Erika står i duschen och sköljer av sig sin magsjuka. Jag vill inte bli smittad. Behöver jobba ihop så mkt londonpengar det bara går!

Kl 19 börjar en program om the ark på svt2. I love svt.

har varit ute och gått med hunden och gett henne mat. pappa slängde i ved för ett helt kompani i pannan och det är nästan 30 grader varmt inomhus. vill härifrån, men en vit lördag är ett måste nu. behöver vara lite långt borta en stund.

åh. glömde min ganska nyöppnade vinare. måste hämta den nån gång i veckan och slänga in den i kylen. ska spara riktigt hårt på slantarna nu, så jag hoppas att den går att dricka även nästa helg.


okej, hunden tuggade sönder min korsordspenna.

nu är det K.R.I.G


scrollar igenom lite flyktigt på nelly.com. man slutar aldrig förvånas över hur mkt fula kläder och skor det finns.

de här skorna är dock fina och de vill jag ha. sätter krydda på vilken dassig outfit som helst!




nu är det matduty. erika vill äta igen, vilket väl är ett good sign i guess. hon ska få... FISKBULLAR!

i'm such a good sister!



over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0