someone i used to know

Har lagt i överväxeln nu på kvällen. Slutade jobba halv sju, hem och byta om, hämtad av m o p för tur ut till saladamm och mormor o morfar. träffa de danska vännerna över en fika. hemma fem i tio, duscha, städa hela lägenheten och slänga in klyftpotatis till morgondagens lunch, samtidigt som jag med ett öga tittar på game of thrones. BAM, 40 minuter senare ligger jag här på soffan med blött hår och golv som luktar rent.

man kan när man vill.

kom på att detta var sista gången jag städade mitt fula golv, för i nästa vecka kommer mattläggaren och ger mig nytt golv. gotta love!

imorgon är det torsdag fast fredag. underbart!

en annan rätt fet grej var att jag träffade amalia idag. det liksom bara hände, helt utan förvarning. de mötena blir alltid bra. jag i postbilen och hon med josef och en cykel. fasen, nu längtar jag ännu mer till sommaren, när de kommer hem och joinar oss knegare, de där studenterna!

mår lite bättre i förkylningen. alltid något. hoppas på full recovery till helgen. vi håller tummarna!

jag läser som bekant en bok om angelina jolie (ja, fortfarande, orkar aldrig mer än typ tio sidor per kväll) och igår såg jag en film som nämns endel i boken. Gia från 1998 om modellen gia carangi, i filmen spelad av angie. den var bra. riktigt bra och sorglig. time well spent!


godnatt vänner och fiender!



Kommentarer
Postat av: den farliga

du är snygg i postbilen (annars också)! Längtar till sommarn!

2012-04-05 @ 12:10:19
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0