sometimes i wish you were a little more predictable

förkylningen slog till igen.

damn!

det är helt sjukt. kan hända att mamma har rätt i att jag borde gå till en läkare och att det inte är normalt att vara sjuk lite hela tiden.

nu är det väl även så att jag kan räkna mina läkarbesök på en hand. jag tar mig aldrig i kragen och går dit. med andra ord vet alla att jag inte alls kommer gå till doktorn och att jag förmodligen kommer snora till midsommar. typ.


idag har jag knölat i mig glass. jävlar vad gott det var! årets första BJ är snart uppäten efter vad som än så länge är fem sessions av smaskande. klarar inte så mkt åt gången you see. blir mätt på fem minuter. nu till veckans gossip girl-avsnitt ska den dock ta slut. åtminstone var det min plan.


imorgon börjar allvaret igen. eller asså. fasen. jag borde verkligen ha åkt och tvättat postbilen i fredags när jag hade tid. har dock aldrig tvättat en bil vid statoil förut, så jag fick ångest och bangade. hahah. får skylla mig själv att jag blir döskitig så fort jag behöver öppna bakdörrarna. vilket är ofta. life is unsweet.


hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0