sting of battle

min hjärna är en enda febrig mash up av tankar som jag egentligen inte orkar bearbeta. orkar inte ta in någonting atm, vilket gör mig till en liten hög av skinn, ben och fett. typ.

har tröttnat SÅ hårt på att vara sjuk och hoppas innerligt på att imorgon blir en bättre dag. funderar på att åka hem till landet ett tag. de är oxå sjuka, så vi kan ju riktigt gotta in oss i varandras bakterier.


i min feberdvala vaknade jag av ett litet ljud. den var lönespecen som trillade in genom brevinkastet. fick först ångest, eftersom jag tänkte på jobb, men blev sen glad. hasade mig upp och öppnade den. rätt dugligt ändå! kan hända att det blir nya skor innan london. yes!


usch. är så trött på dator och tv. har så tråkigt, men orkar inte ha kul. då är det fan svårt alltså!


kollade tillbaka i tiden på diverse communitys/forum nyss. bilddagboken, bloggar, fb.. ja gud. min blogg var roligare förr. min bilddagbok var alltid tråkig.

nu ska det scrutinajsas efter kläder och annat kul. inget ger sån satisfaction som en snygg outfit.


adjÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0