alla de han älskat, och de han bara sög av

Chilleftermiddag med Frida. Kaffe, te, pepparkakor och nu varsin dator i knät i soffan. Skönt att catch up. Har inte träffat lillasyster Söderberg på hur länge som helst. Mycket hinner hända på några månader inser man snabbt! Tove är borta och pluggar. Lägenheten är i gott skick och jag väntar på att Mysteriet på greveholm 1 ska ladda klart. Imorgon är jag ledig. eller asså nej. men jag behöver inte skolan. Lär läsa sjuka mängder text dock. Kommer fan aldrig att hinna på bara en vecka. sinnessjukt! Ah well. Imorgon är en ny dag, som ska fyllas med etnologiska avhandlingar. Kunde varit värre dock. Kunde ha jobbat kvar i Sala.. Så fort jag ser en brevbärare vill jag springa fram och krama denne och viska att det blir bättre. vintern kommer passera, reklamen kommer bli utdelad, du kommer få semester. jag och frida pratar erfarenheter. just nu rabarbersvaj, haha! Moget, jag vet, but that's how we roll. internet är schitzo. trist. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0