Cruel Moon

Igår skrev jag ett långt inlägg som stannade i utkast-mappen. Konstigt egentligen att jag inte postade det. Nu blir det ett glapp i min nedtecknade livshistoria.
 
ah well. det jag skrev var väl vanligt "hej dagboken"-tjafs. Hur jag gått på stan med michelle och köpt lite julklappar. Att jag köpt te med choklad och saffran (eh gotttt), samt det vanliga gnället om skolan.
 
 
Ny dag, nya tag.
 
LUCIA. gick upp sju imorse för att kola på svts luciasändning. insåg snabbt att den took place bara 1,5 kilometer iffrån mig. i domkyrkan här i uppsala. jag och tove kom överens om att DAMN vad mysfaktor det hade varit att vara på plats! nu var vi inte det utan betraktade det hela genom cyberspace. läskigt hur pk de valt att vara i år genom att ha en lucia med (uppskattningsvis) indisk härkomst. Hon var fin och jag såg att hon sjäng altstämma. dubbelplus! känns alltid som att det är de blonda sopranerna som får stå i the limelight (förlåt Julia, Karin och Sandra jag älskar er, ni är bäst!)
 
Igår såg jag en kille i skolan. Han tittade upp på mig och jag fick genast känslan att jag kände igen honom. Att jag träffat honom förut liksom. Jag kan för allt i världen inte komma på var, när och varför. går och tänker på det hela tiden och det går bara inte! Sjukt irri!
 
Gled in på myrorna idag. Det bra myrorna, på sysslomansgatan. Hittade en tröja/topp som jag planerar bära på nyårsafton. vad som händer då är fortfarande jäävligt oklart, men känns iaf bra att man om man ska hitta på nåt kul åtminstone vet vad man ska ha på sig.
 
 
Glasvegas på musikhjälpen nyss. I like.
 
Coz at some points I think this ain't real
Some nights I say this shouldn't be me
 
 
Dags att sjunka in i pluggdimman igen.
 
Adieu
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0