Just like a woman

I just can't fit
Yes, I believe it's time for us to quit
When we meet again
Introduced as friends
Please don't let on that you knew me when
I was hungry and it was your world
 
 
Jag subscribar fyra spellistor på spotify. Odas, Erikas jullista, samt Fredrik Wikingssons 40-topp med Tom Waits och 50-topp med Dylan. Dylanlistan är just nu mitt knark och speciellt Just like a woman. obscent många gånger om dagen når den mina öron.
 
Idag är en bra dag och kommer så att förbli. Erika kommer hem, Millis kommer hem, det ska göras pepparkakshus och godis. Ikväll häng med gymnasieklassen hos viktoria. Är orolig över att inte ha fått tag på karin, hon flög hem från alicante igår, men tänker mig att hon inte har svenska simkortet igång på mobilen.. men jag vene. kanske dags att ringa hennes mamma..?
 
Ah well. Mamma har bestämt att jag ska ha jullov nu och inte skriva på tentan utan hjälpa henne istället. gngnfmgn. ungefär, lite knappt halva är dock skriven, så med tanke på att det inte är deadline förrän 15e januari så kan jag väl lyda. just this time.
 
 
 

Ah, you fake just like a woman, yes you do
You make love just like a woman, yes you do
Then you ache just like a woman
But you break just like a little girl.
 
 
so true.
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0