när vodkan gjort oss vackra

Borde skriva recension. Vill inte göra det. Jag blir som ett envist litet barn när jag känner mig orkeslös och trött. När jag inte vill. 
 
Gjorde stan med michelle idag igen. fixade en julklapp till. nu är det eventuellt bara lite lite kvar. det tänker jag skaffa i sala dock, för jag orkar knappt lyfta min väska som det är.. just nu har jag mest ångest över att jag failade min ekonomiska plan och köpte nya lösfrallor. damn. men ah, skit samma. inte ens en hunka, så jag står väl ut i guess.
 
lite käk kanske. ikväll kommer tydligen anton över på fika. måste passa på och fråga honom på vilken nation man hittar flest snygga killar per kvadratmeter. han om nån borde ju veta det lix..
 
känns lame att sitta ensam i mjukisbyxor och jättelånga lösögonfransar och lyssna på julmusik på spotify, haha.
 
 
 
 
 
när vodkan gjort oss vackra så lovar jag
att tro på dina lögner om du lovar  att
tro på mina lögner i tusen och en natt

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0