nightmares by the sea

Har läst artiklar om sexköpare och synen på våldtäkt och otrohet i det antika Aten. Nu väntar jag på julkalandern. Snabba kast.
 
Tove och jonathan ligger och kollar i toves art history-bok. den väger typ fem kilo och jag får näsblod bara av att lyfta den. fattar inte hur hon orkade släpa på den när hon pendlade till sthlms uni förra året!
 
Tredje advent har fikats in med te, lussebullar och pepparkakor. Ska bli så sköönt med några dagars jul. Mindre skönt med hemtenta. Ska bli lite kul att komma tillbaka till jobbet oxå, även om det bara är ett par dagar.
 
kollade igenom min spotifylista. ibland undrar man. jag har t ex i ett svagt ögonblick lagt till en låt med ryan adams. desire. assåå smörigare låt får man leta efter. bara det att EP:n heter Extra cheese och har en hjärtformad pizza som cover.. dör.
 
imorgon är det måndag och jag är opepp på att gå till skolan. fan. men bara tre dagar kvar, sen lite julledigt. eller ah. tentaperiod, med lite helgdagar inklämda..
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0