for what it's worth

Regissören till fish tank har gjort en film av wuthering heights. en till, en ny. jag har high hopes och ska se den så fort tillfälle ges.

Idag tog Erika körkort!! Idag var det så varmt att jag sprang med post i bara tröja. Idag var en såndär dag som man önskar att alla var som.

Har just haft ett bra samtal med julia. eller ja, chatkonversation. det är inte ofta man får henne på tråden via skrift, men idag så! Satt och skrattade högt. Det är kul med såna vänner. De som man har så mkt gemensamma upplevelser med. Julia, till exempel, fanns med vid första fyllan, första utgången, första snefyllan, när oskulden togs (inte MED, men kvällen innan och morgonen efter, heh), första flygresan, första krossade hjärtat.. ja, listan kan göras lång. Den dag jag förlorar någon av dessa av mina vänner kommer jag att förlora en bit av mig själv. Det är de som förstår, alltid got your back, känner dig utan och innan och som får dig att skratta när du egentligen har velat gråta.

bäst, är de och jag tycker synd om de som inte har vänner som mina.



jävlar, vad klockan går! måste hinna klämma ett avsnitt breaking bad innan game of thrones börjar (22). shiet, det blir tajt som fan.

hejpa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0