if I'm gonna burn, then it must be fire

Okej, kanske är jag en idiot, men jag köpte just ett par skor från asos. det var love at first sight och nu hoppas jag att de är lika sköna som snygga. det är de förmodligen inte.

denna måndag har bestått av passning av sovande hund. inte jättebetungande med andra ord. erika drog iväg och jobbade och musen har legat på soffan och varit förkyld. mamma kom just hem och är på rätt kasst humör. vi har redan haft en clash i köket, men nu gör hon kaffe, så förhoppningsvis är vi sams igen very soon.


det finns så otroligt mycket jag vill ha, materiellt sett. jag skäms nästan. imorgon ska jag jobba, chefen ringde nyss. känns fett, för det är ett nice distrikt och ingen reklam imorgon vad jag kommer ihåg. det enda som suger lite med detta är att jag nu inte hinner till salabostäders kontor och lämna in ett papper om att jag vill ha nytt vardagsrumsgolv. fasen. inget nytt golv åt mig. verkligen synd, för det ser ut som helvete och är inte bytt sen 1986...


gick förövrigt från bra humör till hundra % piss på tio minuter. mamma kan hon.


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0