Out of the blue

För att sammanfatta gårkvällens utgång använder jag mig av julian casablancas:

Somewhere along the way, my hopefulness turned to sadness
Somewhere along the way , my sadness turned to bitterness
Somewhere along the way, my bitterness turned to anger
Somewhere along the way, my anger turned to vengeance




Idag är jag bakis, förvirrad, ångestladdad, öm, lite ångerfull och proppfull av den där känslan att man vill göra om, göra rätt. Det knäcker mig.

Snetände litegrann och var väldigt weird i min personlighet igår tror jag bestämt. Förlåt alla drabbade.

Nu blir det bok och choklad och försöka tänka bort skavsåren och den gryyymt onda hälsenan. imorgon är det måndag och jobb.

uäk


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0