the time of my life

det är både bra och dåligt att ha en jobb där man är mycket ensam och som är ganska hjärndött, så att där finns gott om utrymme för egen tankeverksamhet. idag har det mest varit dåligt.

när jag skulle gå hem frågades det hur det var med mig. att jag verkat låg och ledsen enda sedan imorse.

well. alltid skönt att veta att människor runt en håller lite koll, men jag måste säga att jag inte känner mig varken låg eller ledsen. lite trött efter en rejäl festnatt i lördags though... hrm.


erika klarade teoriprovet till körkortet idag. ett fel hade hon. bastard. jag hade fler. kommer dock inte ihåg hur många. nu håller vi tummarna för onsdag!


det känns som att jag har hjärnan upp o ner typ. som om någon vridit ur den och satt den tillbaka fel. det hände nog redan i lördags natt dock. att min hjärna blev fel. haha. önskar bara att jag kunde skratta åt det på riktigt. det kan jag inte och kommer aldrig kunna. det kommer tillbaka minnen från den kvällen i små fragment hela tiden. har ömsom skrattat till, ömsom veckat ögonbrynen all day. crazy shit.

mamma tycker att jag borde bli nykterist efter att ha lyssnat på min ågren igår. jag ska consider it.


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0