har vakat många nätter, förhandlat med mig själv

hemma efter middag hos oda. supergoda hamburgare med olles hembakta bröd. oh yeah! hamnade i matkoma 2.0 och har väl egentligen inte repat mig helt än.. uh. riktigt fet tisdagkväll.
 
imorgon kväll blir det häng hos maja. fick meddelande nyss om att hon ska laga fisk åt oss. fisk som hennes fader fiskat. cool cool! därefter blir det öl och utgång. känns segt att behöva hålla sig lugn. känns segt att börja sju på torsdag, men värre saker har hänt människan än att vara trött på jobbet.
 
jag önskar att min förkylning kunde försvinna. antar att den gör det oxå eventually, men som vanligt har jag noll tålamod.
 
ah well.
 
nu blir det sömn.
 
 
guten nacht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0