i only wanna be with you

det är verkligen helt utan bitter ton jag säger att det är förjävla underskattat att gå hem själv från krogen! ligger i sängen med datorn på magen och bara njuter av tystnaden och ensamheten.
 
ikväll var en bra kväll. Karin, Oda, Julia, Cissi, Olle, Axel, och en syster E som visade på oanade talanger.. kombinationen av vänner var bara bäst. öl och vin, öltält, sköna människor, soundtrack of our lives, hottan..
 
nöjd, helt enkelt.
 
det är med ett litet, litet ont i hjärtat som jag om en dryg månad lämnar den här staden. visst, sala är tråkigt, men jag känner att det blir vad man gör det till. orkar inte med alla som bara sätter sig hemma och gnäller att det aldrig händer nåt här. styr nåt med dina vänner då? vilken stad som helst blir tråkig om man aldrig gör något?
 
nej jag vene. tror att alkoholen sitter i lite ännu.
 
 
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0