it's a beautiful day

Okej. Idag hände det. 100 trappuppgångar!! omfg vad trött i benen jag var (är)! Imorgon kommer jag att gråta mig igenom hela arbetsdagen.
 
firade bedriften med en fika med maja på eftermiddan. gött som faen! Därefter blev det häng med oda.
 
mina tre deffveckor kommer inte bli deff. punchrulle till fikat och sen hittade jag en chipspåse (?!) i bilen med lite, lite kvar, som en sjukt sugen tjej smaskade i sig alldeles nyss. axel (som är själigen misstänkt för dådet) borde fan veta bättre än att lämna sin smutsiga skräpmat i fordonet!! åh drygt.
 
fick ett ryck idag och blev jättesugen på att lyssna på U2. händer ALDRIG! det bandet är ett av flera som jag inte fastnar för. de har inte the magic hook, som gör att jag fastnar för dem. vet inte varför. har ingen förklaring. kanske blev jag lite mer frälst idag dock, vem vet?
 
 
ikväll ska det kikas breaking bad och laddas för ännu en dag av trapprace. fyfan vad drygt. nu biter kvinnan ihop, det ska världen veta! två o en halv vecka kvar. eventuellt lite mer, men det tänker vi bort för tillfället.
 
nej. flyttsuget finns där, det är ett som är säkert! det är way starkare än pluggsuget, heeeh, men jag antar att det kommer det med. håller tummarna!
 
 
adieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0