it's a bitter sweet symphony

aha, nähe.
 
det blev söndag den här gången också.
 
insomnia inatt ledde till sovmorgon till efter tio (ja jag vet, det är tidigt för endel). ute är det mörkt och regnigt och äckligt. för att hjälpa upp knöt jag på mig systers bikinitopp.. utan att fråga.. det blev mäkta impopulärt.
 
snart är det dusch som gäller och vidare mot västerås. häng i irsta för att fira fasterns födelsedag.
 
imorgon har jag två visningar av min lägenhet. börjar bli nervös. vad ska de tycka? måste städa! kommer de öppna skåp och lådor? (bra att veta så att man i förväg kan förhindra garderoberna att kräkas ut diverse klädesplagg all over intressenterna). shit. nej. det blir bra.
 
söndagar är sjukt mkt trevligare när man inte är bakis, det ska gudarna veta! en helt vit helg såhär i sommartider känns sorgligt nog som en bedrift! istället för alkohol har jag i helgen förgiftat kroppen med smågodis. förmodligen nyttigare, men känns betydligt sämre.
 
nåt som även känns kass är att jag jobbar kväll i veckan. ngnghnhgnh.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0