Karenina

Så medan jag väntar på ett svar
Ska jag kyssa ditt hjärta i kras
...

För jag har inga mirakel
Att lova nån i  natt

Thåström och sortering av en massa papper. Ja jag är smått ivrig inför flytt och har redan börjat kolla i lådor och skåp efter saker man kan slänga. Ringde mor för att fråga hur länge man kan behöva spara betalda fakturor (om ens alls, tänkte jag), "tio år" svarar hon snabbt. EEEHHH?! som OM jag kommer ha plats, ens i en trea, att lagra alla fakturor i tio år?! madness! det är dock hon som är ekonomiutbildad och driver företag, inte jag, så tio år it is then..
 
suck.
 
tid har passerat sedan dessa bruttor festivalade en sommarnatt i borlänge. fyra somrar. galet!
 
lika många år har runnit iväg sedan dessa gryn chillade loss på järnvägscaféet. gullungar!
 
att kila i trappor med dunkande bihålor gick förvånandsvärt bra. trött som ett as just nu, men inget som inte lite grädde och hallon kan bota. åååhja!
 
erika kom och bestal mig på fordonet i vanlig ordning. hemma från arkö the bastard. myshelg med BF och svärföräldrar. den som ändå kom iväg på lite vacation! det SKA fan hända. jag SKA ha ledigt i sommar. ger mig inte!
 
:>
 
adjö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0