Lyckligare nu

det finns fan inget mer irri än att kolla på flyg. dör.
 
ah well.
 
gick igenom schemat för resten av sommaren med chefen idag på eftermiddan. såg att det här är sista veckan jag har företagscenter i sommar, alltså förmodligen på ganska länge med tanke på att det blir plugg sen. "oj, är det här min sista FCvecka någonsin?" säger jag förvånad och lite lättad. "någonsin?! eh, skit på dig", sa hon. haha!
 
det är iaf skönt att veta att jobbet man gör är uppskattat!
 
ser på klockan nu att tiden jag lite löst avtalat med oda har passerat för en minut sedan. oops. med lite tur segade hon ihop lite på slutet av PWn och är inte hemma än på fem-tio. heeeh.
 
det finns något som tar upp mkt av min tankekraft just nu och som sitter som en svampinfektion (låt väl fräscht?) i min hjärna. skulle behöva en antibiotikakur tror jag bestämt..
 
det där lät jättekonstigt ser jag nu.
 
jag låter det stå dock. alltid är det väl någon som förstår vad jag menar.
 
 
har haft båda visningarna av lägenheten. de gick bra och båda vill ha lägenheten min. det gör lite ont i hjärtat att lämna den. jag gillar den nu. allt förutom läget. och det faktum att det är tre trappor att hasa uppför varje gång man ska hem.
 
men men.
 
got to go.
 
adieu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0