små korta stunder

jag älskar mammas datorhögtalare. de är bra som fan. att lyssna på musik i de ger öronorgasm en gång i minuten minst.
 
idag är jag iklädd glansiga, blåa tights. sassy 2.0. en urtvättad svart tisha till det och trasiga glasögon som pappa limmat och mamma tejpat. med vit tejp, till svarta skalmar. SÅ FASHION!
 
stressen att hitta på något kul att göra på lördagkvällar tar snart kol på mig. jag orkar inte! orkar inte höra av mig till folk, orkar inte ta tag i saker. blir det så när man jobbar heltid? eller vad är det som gör att jag bara vill åka med? ingen som helst ork att styra saker har jag. kan man inte bara få rida på en våg? just for once?
 
äej jag vene.
 
nästa vecka ska dock bli fet. arbetswise alltså. lantbrevbäring. jag, johan, adam och rasmus ska köra varsin linje och det kommer bli fett. nånting säger mig att de tkommer köras chickenrace. på varsitt håll alltså. jag ska ringa dem och småprata lite, allt för att sinka dem så att jag kmr in först. man lär ju utnyttja att man är brud och kan multitaska?
 
 
människor blir monster om ingen säger till
 
idag lyssnar jag på Hästpojken. bara för att jag älskar göteborgspop!
 
på mammas dator ligger en massa random bilder. ska leta på nån goding
garderobshandtag. som pappa snott från en gammal orgel. kreativt. i love them though.
 
 
hittade många kul bider, men som vanligt på blogg.se är uppladdningsgrejen cp och det går inte att få upp dem.
 
sög ju.
 
så jävla trött på att sitta vid dator nu! uäk.
 
 
adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0