soy un perdedor

Helt otroligt vad stressande och frustrerande det är att behöva få tag på folk som inte svarar! Dör
 
Dock vet jag ingen, inklusive mig själv, som inte dissar sms/samtal någon gång. men damn, det är lika drygt varje gång det händer en.
 
hahah asså.. när man var litan hade ju markoolio en låt som hette typ åka pendeltåg. den är ju en typ.. rip off? I guess.. på Becks låt Loser. och asså. kollade upp den egentliga texten för en liten stund sen, när jag bara inte kunde höra vafan han sjöng i inledningen av refrängen. stämde liksom inte med nåt engelskt ord jag förut hört och huvet glider in på åka pendeltåg, för det låter ju som att han sjunger det! det ska iaf vara soy un perdedor. sneaky det där, när det blandas in spanska.
 
ah well.
 
andra lagret nagellack ska på. sen lite mat. idag fyller Odan 20 långa år, vilket ska firas med en utgång på onsdagsklubben. woop! big surprise! haha.
 
imorgon kommer jag må skräp på jobbet. kul.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0