times they are a changin

Ligger med hörpluppar och kollar på webbtv. allt för att inte väcka the sambo of the week. syster bor här medan hennes lägenhet tapetseras om. alltid kul med lite sällskap, även om det suger att bo fler än en i en etta..
 
imorgon har jag bestämt att jag ska upprepa frasen thank god it's friday likt ett mantra. hela dagen! jag ska vara så sjukt pleased att det nästan är jobbigt.
 
idag meckade jag och chistoffer LGF-triangel på en moppe. jag hade kört sönder den förra veckan och la nu huvet på sned för att få hjälp att byta den. det tog hundra år och otaliga svordomar, både åt varann och åt verktygen, innan rasmus kom tillbaka från turen och likt ironman och fixade det. när han kom in i garaget slocknade alla lampor. direkt när han gick så tändes de. sjukt.
 
medan vi höll på och skruvade fick C ett mess från jesper, som sen länge gått hem:
 
Kan du lägga upp en postlåda på 40? Det hände en liten olycka... /Jeppa
 
hahaha! skön
 
 
har ryckt upp ungen från sängen och nu ska vi ut och gå. därefter blir det hallon med grädde och te.
 
 
ah just. har news coming in, men som jag inte tänker outa än på en dryg vecka. är dock sjukt blandad i sinnet. glad, lättat och förväntansfull, men samtidigt skraj. woah.
 
adieu!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0